انتقاد حماس از عدم درج اسرائیل در فهرست ناقضان حقوق کودکان  
کد خبر: 3832556
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

انتقاد حماس از عدم درج اسرائیل در فهرست ناقضان حقوق کودکان  

گروه بین‌الملل ــ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از عدم درج نام اسرائیل در فهرست ناقضان حقوق کودکان فلسطینی، که از سوی سازمان ملل متحد تهیه شده‌، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»؛ «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس، شامگاه یکشنبه، 13 مردادماه، در حساب کاربری خود در فیسبوک نوشت: پاسخ مثبت سازمان‌ ملل به فشارهای رژیم صهیونیستی و آمریکا، چراغ سبزی به نیروهای اشغالگر صهیونیست نشان خواهد داد تا بیش از گذشته به جنایات خود علیه کودکان مظلوم فلسطینی ادامه دهند.
 
وی ضمن تقبیح اقدام سازمان ملل در عدم درج اسرائیل در لیست ناقضان حقوق کودکان، نوشت: «با وجود آنکه سازمان ملل در سال ۲۰۱۸ اذعان کرد که بالاترین میزان نقض حقوق کودکان از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، اما شاهد اقدام عملی این سازمان علیه اسرائیل نیستیم».
 
حازم قاسم در ادامه از سازمان ملل متحد خواست تا گزارش‌ها و قطعنامه‌های خود درباره جنایات رژیم صهیونیستی را عملی ساخته و این رژیم اشغالگر را در دادگاه‌های بین‌المللی بر اساس قوانین مجازات کند.
 
قاسم در پایان تأکید کرد: مجازات رژیم اشغالگر صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی از سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی و غیرانسانی این رژیم علیه ملت فلسطین جلوگیری می‌کند.
 
انتهای پیام
captcha